Op pad in Boston city

Wachten in de lobby van hotel tot dat het busje kwam die ons naar Boston downtown bracht. Dat duurde erg lang dat wachten en op de terug ging dat precies ook zo, hij was een half uur te laat. Nuu begint het echte vehraal, toen we uit het busje stapten zagen we allemaal huge buildings (heeeele grote gebouwen) oja we zijn ook nog door Chinatown gelopen wat erg mooi gezicht was. We hebben daarnaa de route van de rode lijn gevolgt (freedom trail) hier hebben we veel oude gebouwen gezien die te maken hebben met, (oef even vragen hoe dat zat) ja iets met de onafhankelijkheids strijd of verklaring of zo iets. We kwamen onderweg niet normaal veel zwervers tegen, maar in Amerika is veel armmoeden ja we gaan ook naar New york moet je naa gaan hoeveel er daar zitten. Oja even terugspoelen, de freedom trail daarnaa zijn we op terras even een lekkere hotdog gaan eten. Ik had een ica thea besteld die via oma's theepot en de koelkast in mijn glas was beland. Je moest zelf suiker of zoetstof er in doen eigenlijk was ie best lekker. Lotte is op hol geslagen toen zij een Abercrombie winkel zag, maar zij is sterk geweest en heeft niks gekocht. Net als in film waren er veel sierenes te horen op straat, dit bleken de politie en de ambulances te zijn dat is logiesch!. Ook zijn we in de kerk geweest waar we het hallujah hebben gezongen onder begeleiding van het kerkroggel. Ooh bijna vergeten, we zijn bij Cheers geweest, dit is een cafe waar een tv serie is opgenomen (wel uit de tijd van mijn ouders) we hebben er een lekkere burger gegeten en mijn vader een grote pul bier gedronken. Nu stop ik met typen, we gaan zo naar het strand. Doei, David