Naar Canada via Killington / Rutland (Vermont)

Zo na een laatste middag aan het strand in Boston waar we allemaal een lekker kleurtje van hebben overgehouden, zijn we vandaag met de huurauto in Killington aangekomen. De route die we hebben gereden liep door de Green Mountains, veel bomen, bossen, het lijkt erg op Zweden, dus erg mooi. De huurauto valt heel erg mee, het is een grote SUV een Chevrolet Traverse, zeven zitplaatsen dus ruimte te over voor onze bagage. We hebben onze eerste Amerikanse Wopper gegeten, goh wat zijn die lekker, voor het fruithapje even langs de MC Drive voor de o zo benodigde vitaminnes. We hebben ook even een supermarkt bezocht om wat inkopen te doen voor morgen onderweg, raakten wij daar de weg kwijt zo groot zijn die. Wij merken overigens wel verschil in mentaliteit / gastvrijheid van de mensen in Boston en hier, in Boston is men veel vriendelijker en gastvrijer. De mensen zijn hier kortaf en een glimlach kan er niet af. Er is geen how are you of have a nice day bij maar alleen het hoogst noodzakelijke. Wij gaan zometeen nog even een baantje zwemmen en dan lekker vroeg slapen om morgen bij tijds te vertrekken naar Montreal in Canada. Daar horen jullie weer meer van ons. Oh ja wij hebben foto's geplaatst maar de site zegt niet dat het de laatste foto's zijn, dus contoleer bij de foto,s de map van de plaats daar zetten wij ze iedere keer bij. Have a nice day, Harry