In Ottawa

Goedenmorgen allemaal, voor in Nederland Goedenmiddag,

Niet meteen beginnen van; 'waar zijn de foto's', de site werkt niet optimaal, wij kunnen momenteel geen foto's uploaden, we hebben het probleem gemeld en hopen dat het snel is verholpen. Dus voorlopig kunnen we alleen vertellen en niet laten zien. We zitten in Ottawa, zijn we gistermiddag aangekomen, fijn hotel en vriendelijke mensen, we hebben de rest van de middag lekker in het zwembad, wirlpool en sauna doorgebracht en zijn s-avonds wat in de stad gaan eten, in Chinatown wasniet zo veel te beleven, veel eenmanszaakjes waar je onbestemd eten kan krijgen wat we niet hebben gedaan. Uiteindelijk in een leuk tentje terecht gekomen, wat gedronken en gegeten, toen weer terug naar hotel en lekker geslapen. Vanmorgen meer dan een uur geskypd met opa en oma, nu lekker douchen en ontbijten en dan downtown Ottawa. Dat deel volgt later.

Saluut van ons allen, laterrrrr.

De VNU-tjes

We willen nu ook wel een keer een gezinsfoto zien haha

Simone

Hallo allemaal, het lukt nog steeds om foto's te uploaden, dus dat gaan we nog wel een keer proberen. We gaan zo onderweg naar Toronto, gisteren een leuke maar ook heel warme dag gehad in Ottawa. Erg mooie stad met de regeringsgebouwen, maar dat vertellen we later nog wel.

Groetjes Simone

Melissa

We zijn heel benieuwd naar jullie ervaringen en foto's!
Zo'n blog is echt heel leuk, erg leuk dat jullie dit zo doen! Groetjes uit het ook warme Nederland!

Simone

Hoi,

We hebben weer nieuwe foto's en verhalen over Montreal en Ottawa op de site gezet, veel lees en kijkplezier. Mooi dat het in Nederland nu eindelijk ook mooi weer is, eindelijk zomer!!! Prettige dag,
Groetjes Simone