Downtown Ottawa.

Goedemorgen,

Het uploaden van de foto's is eindelijk weer gelukt, staan nu nieuwe foto's in de map van Montreal en Ottawa. We zijn downtown Ottawa geweest, het was een erg warme, benauwde dag. Eerst een lekker broodje bij Subway gescoort, daarna naar Parliament Hill gewandeld. Dit zijn de regeringsgebouwen van Canada. Erg mooi gelegen bij het water, je hebt een mooi uitzicht over de de Ottawa River. Vervolgens hebben we een bus/boottocht gemaakt met een amfibievoertuig. Was alleen super heet/benauwd in die bus. Eerst een rit langs alle belangrijke gebouwen van Ottawa en vervolgend op het water nog allerlei mooi gebouwen bekeken. Dacht van te voren dat Ottawa niet echt bijzonder zou zijn, maar de hoofdstad van Canada is erg mooi. Is wel erg toeristisch, veel nederlanders tegen gekomen. In een engelse pub nog wat gedronken met als uitzicht de wisseling van de wacht bij het monument van de onbekende soldaat. De ene helft van Ottawa is franstalig en de andere helft is engelstalig. De stad wordt gescheiden door de Ottawa River. Gisteren zijn we vertrokken naar Toronto, een lange rit van 400 kilometer. Het landschap onderweg lijkt erg op Frankrijk. Erg mooi hotel op de langste straat ter wereld, Yonge Street. Is wel een aparte straat, met hele aparte winkeltjes. Nog wat gegeten en gedronken in een echte engelse pub en daarna lekker gaan slapen. Vandaag downtown Toronto. Later meer verhalen, tot gauw.

Groeten Simone en de rest.

Oma

Wat zullen jullie afvallen van al dat gewandel zeg, maar dan niet te vaak naar de eettentjes hoor want dan zit het er zo weer aan.Goeie reis naar de Niagara watervallen.
ma.

Saskia

Hallo allemaal, wat leuk om jullie zo te kunnen volgen! De watervallen lijken me ook wel heel bijzonder, ben benieuwd naar de fotoos !

veel plezier!

oma

Jammer dat er geen verbinding was he, maar goed als we morgenavond thuiskomen gaan we de foto's wel bekijken groetjes pa en ma.

Simone

We gaan de foto's van de watervallen er zo snel mogelijk opzetten, we zijn er vanmiddag al even geweest, echt spectaculair, morgen gaan we langer, verhalen en foto's komen later, hebben in dit hotel niet zo'n goede internetverbinding.

Simone