Niagara Falls.

Hallo allemaal, Gisteren na aankomst meteen wezen kijken bij de Niagara Falls. Als je aan komt rijden is het zo indrukwekkend. De auto geparkeert en dan kun je de weg volgen naar boven. Onderweg heel veel foto's gemaakt. Je komt steeds dichterbij en op een gegegeven moment sta je er naast en kun je zowat het water aanraken. Het is mooi om te zien, je blijft maar kijken en je verbazen dat het water zo hard naar beneden dendert. In het restaurant boven wat gegeten en gedronken, daar heb je ook een mooi uitzicht. We hebben een tour gemaakt, eerst een film over het onstaan van de Niagara Falls. We kregen een regenjas mee en wij dachten het is toch maar een film! Goed dat we die aangetrokken hadden want na een introductiefilm gingen we naar een andere ruimte waar het onstaan nagebootst werd. Het begon in de ijstijd, dus er kwam sneeuw naar beneden, vervolgens begon het ijs te smelten, wij helemaal nat van de regen. Het begon te onweren, wij werden door elkaar geschud en opnieuw regende het. Echt leuk. Vervolgens behind the Falls gedaan. Dan ga je met een lift naar beneden en kun je in ondergrondse tunnels kijken, 1 van opzij en 2 er echt achter. Ook mooi om vanuit die hoeken het water te zien vallen. De 3e attracatie was The Maide of the Mist, dan ga je met een boot, afgeladen met mensen in blauwe regenjassen de rivier op richting de Horseshoe Falls. Je komt dichtbij de waterval, ik denk enkele meters ervandaan. De boot blijft dan een tijdje stil liggen om alles te kunnen zien. Het waait daar hard en je wordt nat, mooi om zo dichtbij te komen. Het was een super mooi dag vandaag, je kunt er geen genoeg van krijgen. De Falls zijn zo indrukwekkend. Ook verbazingwekkend hoe toeristisch en commercieel het allemaal is daar. Heel veel foto's en een paar filmpjes gemaakt. Dit is iets wat je niet meer vergeet en wat je absoluut een keer gezien moet hebben. Nu dus releaxen in de lobby van het hotel en foto's en verhalen plaatsen. Er staan nieuwe foto's bij Toronto en Niagara Falls. Morgen vertrekken we weer naar Amerika, eerst naar Pittsburgh. Tot later, Simone en de rest

Ma

Wat een schitterende foto's van de falls zeg praachtig en de filmpjes zijn ook erg mooi. Wat zullen jullie genieten!

Simone

Het was ook mooi om de Falls te zien, echt zo bijzonder. Je blijft maar kijken en foto's en filmpjes maken. Dit is zo'n bijzondere ervaring. Spreken mekaar gauw weer. Groeten van ons allemaal.

Ma

Het is inmiddels 29 juli en zitten jullie nog steeds bij de falls? Of zijn jullie schrijfmoe?Groetjes.

David

Hoi oma, wordt je een beetje ongeduldig? Wij kunnen niet altijd internetten, vandaar dat het soms niet lukt! Nu heb ik weer een verhaaltje getypt en mijn vader heeft weer wat foto's ge-upload. De rest komt morgen. Doei David.