Shenandoah

De rit naar Shenandoah was een lange, maar mooie rit. Mooi landschap, vooral de weg in het park, Skyline Drive, is erg mooi. Aangekomen in het resort, kregen we een lodge toegewezen, in het zweeds ook wel een stuga, met prachtig uitzicht over de heuvels en dalen. Eerst geluncht en daarna de Skyland Drive een stuk gereden. Onderweg bij verschillende uitkijkposten foto's gemaakt. We zijn vrij vroeg gaan slapen om de volgende dag bijtijds naar Washington te rijden. De volgende ochtend zijn we gaan rijden naar Washington. Eenmaal onderweg zei Lotte nog: ik zou het lachen vinden als we een beer tegen zouden komen, waarop Harry zei: die zitten hier niet, die zitten daar beneden ergens. Nog geen minuut later zien we ineens een jonge BEER langs de kant van de weg zitten. Alle vier zaten we heel hard te schreeuwen: kijk een beer!. Harry heeft de auto heel snel stilgezet en ik heb de camera gepakt. De beer begon ondertussen naar rechts het bos in te lopen. Wij de auto uit en het is Harry gelukt om een paar mooie foto's te maken. Helaas staan ze niet op de site, omdat de bestanden te groot waren om te uploaden. Heel bijzondere ervaring om in de vrije natuur een beer te zien. Na bekomen te zijn van de schrik verder gereden naar Washington. We zitten in een mooi hotel vlakbij de belangrijkste bezienswaardigheden, zoals het Witte Huis. Daarover binnenkort meer.

Groeten Simone en de rest

Pa en Ma

Pas maar op met die beren!