Washington

Op onze eerste dag in Washington zijn we op de koffie geweest bij Obama (White House), zag er leuk uit dat optrekje van hem, alleen had hij nog niet gestofzuigd, was nog best een rommel binnen. Zijn ook naar het Holocaust museum geweest, wij mochten daar binnen geen foto's maken. Heel indrukwekkend was het daar, ben je toch wel weer even stil van als je weer buiten staat. Daarna naar het Wachington monument gegaan en doorgelopen naar het Lincoln memorial met op de voorgrond het tweede wereld oorlog monument. Daar het buiten zo'n 35 graden was hebben wij een terrasje genomen om wat te drinken en daarna een taxi naar het hotel. Verder de middag lekker aan het zwembad gelegen. Vandaag zijn we naar het Capitool geweest en daarna naar het air en space museum. Ook vandaag weer meer dan 35 graden in de zon en wederom het zwembad opgezocht. We zitten nu even bij te komen in de hotelkamer (airco) en gaan zo een hapje eten. Morgen vroeg opweg naar Philadelphia. Saluut!

Ma

Het begint nu op te schieten, geniet er nog maar goed van.Maar wat is het warm bij jullie.